söndag 20 mars 2011

Våran söndag




Det var dags för en lite "längre" utflykt med våran Lilla,
så vi åkte iväg för att handla lite kläder i stl 62
för det börjar bli nödvändigt nu!!

Det är verkligen inte tråkigt och svårt att
hitta fina bebiskläder,
Lindex är ett säkert kort enligt oss!
(lite reklam där)

Ska visa lite av vad vi handlade imorgon.



Blev en paus på Mc Donalds uteservering sen
med Cola, kaffe och paj.
(kommer mitt kaffesug som försvann iom
graviditeten komma tillbaka tro? Jag hoppas det,
för jag saknar det lite...)



Bilden här över är nästan ett vårtecken va?




Jadå, vi kommer säkerligen tillbaka snart!
Då kanske vi även handlar till oss själva?

Nu är det en trött liten familj här i tv-rummet,
jag är den enda vakna.. Men ska nog
lägga mig lite ner i soffan nu tror jag!
Risken är stor att jag somnar med, men snart
väcker nog den Lilla i babysittern
oss och är hungrig.
Då masar vi oss in till sovrummet!

2 kommentarer:

  1. vad skönt det ser ut att kunna sitta ute!

    sv: ja det blir säkert overkligt åt andra hållet sen när bebis väl är ute :)

    SvaraRadera
  2. Det är absolut ett vårtecken! Vi städade/rensade köksskåpen igår, det är väl oxå ett vårtecken!?

    SvaraRadera