lördag 12 mars 2011

Musik till lördagskvällen



Ojoj, idag har vi varit på en liten tripp till Skärholmen och
uträttat några ärenden! En pedalhink där det får plats lite
blöjor i in till till toan t.ex! (kan va mycket trevligt att ha nu)
Så har vi införskaffat en mikro som kan vara väldigt bra att
ha nu i och med att vi börjat med nappflaska till pojken istället.
Sen har vi köpt två till nappar! Det gjorde vi iofs igår med,
men dom kokade jag ganska så mycket längre än fem minuter....
Okej, jag glömde visst bort dom där på plattan!!

Ikväll blir det potatisgratäng och
Melodifestivalen som sig bör här numera!

Vem håller jag på då!?
The Moniker kanske?
Eller Nicke Borg!!
Ja, han får det nog bli istället!

Annars gillade jag Pernilla Anderssons låt ganska
mycket så jag lägger upp den här eftersom den inte gick vidare...
Sen blev det visst en bonuslåt med henne med,
det är ju faktiskt lördag!!!

Hoppas att du har en bra helg
och att den fortsätter så!

(våran helg blev visst lite ändrad,
inga besökare idag och imorgon ska vi på kalas)










4 kommentarer:

  1. Hoppas ni hade en mysig kväll med katt och bebis!
    Katter brukar ha en förkärlek till att bilda hög :)

    SvaraRadera
  2. nemen när jag kommenterade igår, så fick jag se nu att kommentaren inte syns(?) Det jag skrev var iaf, att den sista låten är himla bra =)

    SvaraRadera
  3. Evelina: Jaaa, vad glad jag blir att du kommenterar!!!
    Jamen, visst är den bra? :)

    SvaraRadera
  4. trevlig blogg du har. Jag hejade oxå på Nicke Borg :)

    SvaraRadera