onsdag 30 mars 2011

Sorgligt, men sannt..

.

Vissa bloggar bara måste man gå in och kolla på varje dag, den här har varit en av mina som jag har känt så för. Men den den fick ett sorgligt (tyvärr inte oväntat) slut... Cancer är en hemsk sjukdom som tar allt för många liv, bl.a min mamma år 2003. Gå in på Lindas blogg och lämna ett litet bidrag till Cancerfonden du med vettja! Många bäckar små....



.. Klicka på bilden så kommer du till insamlingen, efter mitt lilla bidrag så såg summan ut som på bilden (som jag lånat från Lindas blogg) .


3 kommentarer:

  1. *ryser* Det är så fruktansvärt =( Min mamma har också haft bröstcancer, 2 ggr, blivit friskförklarad, men ligger i detta nu på sjukhuset för att undersöka om det tagit sig till hennes ena lunga =/

    En hemsk, hemsk sjukdom som inte skonar någon!

    SvaraRadera
  2. jo man har många favoritbloggar, lindas var en av mina oxå..

    SvaraRadera
  3. Usch, cancer är en fruktansvärt otäck sjukdom.

    Vi fick just en ny bukett tulpaner, den tredje på en vecka och jag brukar aldrig få blommor. Kan meddela att Blixa är överlycklig!

    SvaraRadera