måndag 21 mars 2011

En putt liten plutt

Lite nytt i garderoben, eller okej han
har ju ingen garderob men en byrå!!!
Som jag skrev igår: Lindex har sååå fina bebiskläder.
.
.

Eget kollage med bilder
härifrån



Apropå bebis så verkar han ha vaknat på fel sida idag,
en putt liten plutt!!
.
Just nu sitter han här i mitt knä och sover lutandes
mot mina ben, får se om han vaknar på den
"rätta sidan" när han väl vaknar igen!?
Förresten igår kväll VAR det ett leende sen,
vi var två ögonvittnen :)

.
Nä, nu ska jag ta mig mod att resa mig...
Hoppas babysittern duger!
(den brukar iofs vara poppis,
bara den gungas rejält)

.
.

4 kommentarer:

  1. Meeen Didde dåå, inte vara putt när man fått nya kläder ;)

    SvaraRadera
  2. Kul att handla kläder! Jag väntar bara att få se dem på! Haha, kul att han visar vem han är o inte bara äter o sover... Kram till Er

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder, jag gillar babykläder i klara färger och enkla mönster!

    SvaraRadera
  4. Fina kläder! Tycker Lindex sortiment är fint!

    SV: Hehe ja visst är det otroligt? Dom vet minsann vad dom vill :P
    Ja jag tycker det är lite skumt haha, och när man var gravid hörde man alltid "köp nu bara nåt litet plagg i stl. 50 för det passar nästan aldrig ändå". Haha tji fick jag ;) Men sen är det så olika beroende på vilket klädesmärke det är, väldigt stor skillnad på vissa!

    SvaraRadera