måndag 2 maj 2011

Det är inte alltid så lätt att vara liten...


Kan det möjligtvis vara det här som kallas utvecklingssprång?
Hmmm, vi intalar oss det om inte annat ;)
Jösses, vilken pipplig, gnällig och arg liten surbulle han
har varit några dagar nu! (som tur är klämmer han in lite
glatt humör emellanåt med)
Igår sov han ungefär.. ingenting
dagen, kanske en 10 veckors bebis behöver...
(iaf om den inte ska somna för natten kl. 17, haha)






Idag har jag t.ex lärt mig:

..att jag ska ta ner vagnen till porten medans
bebisen är på det "braiga och lugna humöret" och då även
passa på att leta reda på nyckelknippan (så jag inte
behöver bli så stressad av den lilla gallskrikande att jag
medvetet struntar i att låsa dörren när jag går hemifrån)


1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att det är ett utvecklingssprång!

    Här har vi en tjej som blir ledsen så fort hon inte får vara i famnen, liiiite jobbigt på nätterna...

    SvaraRadera