söndag 15 maj 2011

Det händer grejer nu!!!

Det är väldigt tråkigt att ligga ner i vagnen numera,
mycket bättre att sitta upp så man kan ha koll!


& så har man fått en egen stol idag
att sitta i när mamma och pappa äter t.ex.


På tal om att äta,
den lilla herren har blivit en riktig
"bökexpert" när han gör det!
Huvudet far åt alla håll och det blir fullt av
mjölk runt munnen och på tröjan...

Sist men inte minst:
Didde avrundade veckan med att
skratta på riktigt :)
Det var väldigt kul med "bzzz" i magen
samtidigt som mitt hår hängde ner i hans ansikte.

Något icke-Diddigt som hänt då!?
.....hmmm... det mesta blir ju väldigt
Diddigt nu för tiden =)
Melodifestivalen var ju igår kväll,
DEN var ju faktiskt inte så honom ;)



6 kommentarer:

  1. Oj oj oj, här går det undan!

    SvaraRadera
  2. Oj, har ni satt sittdel redan :) hehe jag kommer få ångest när vi sätter på våran. Då är dom ju helt plötsligt så stora !

    SV: Usch ja, det var inge roligt! Jag vågade inte kolla när hon fick sprutorna. Sån tur så skrek hon bara nån sekund efter andra sprutan. Kan förstå att det måste varit hemskt att din lilla skrek så mycket :(

    SvaraRadera
  3. OJ! Här händer det saker!
    Tittar på min egen lilla och ser framsteg varje dag, bde skrämmande snabbt och superhärligt =) KRAM

    SvaraRadera
  4. Nu sitter jag äntligen vid datorn hemma, så får vi se om det går bättre att kommentera här ifrån.. Har ju försökt flera dagar men inte lyckats så håll tummarna nu!

    Det som jag skrivit är iaf att jag tycker att bilden med stolen är himla gullig, och att han ser så liiiiten ut =)

    SvaraRadera
  5. Evelina:
    Jaaa, det funkade!!
    Kul att du kommenterar, det tycker jag om =)
    ..och jag loovar att inte säga till plutten att du tycker han ser liten ut! (stor kille ju ;))

    SvaraRadera
  6. Bra, hoppas bara han inte går in och läser kommentarerna när han sitter vid datorn....;)

    SvaraRadera