onsdag 25 maj 2011

Nu kanske man kan tro att jag har fullt upp!?


Men näe då, det är sig likt här!
Eller förresten, Skrutten började på babysim förra
söndagsförmiddagen vilket han verkade gilla väldans :)

Vi hade inte de största förhoppningarna för han
hade varit ganska pipplig i några dagar
och sovit oroligt natten innan.
Så kom vi visst på kvällen innan att vi inte hade fixat
badbyxor till honom, vilket som tur var fanns att köpa där.

Mycket att tänka på!!
(eller?) 



Dagarna går hur snabbt som helst och bebisen
växer & växer, imorgon är det dags för vägning och
mätning så då får vi se hur mycket.

Hoppas att det blir lite smidigare imorgon när vi
ska på mammagruppen, i torsdags blev det kaos när det
började närma sig att gå dit och jag var svettigare än svettigast
när jag med raska steg gick iväg mot BVC
samtidigt som jag försökte tänka ut vad 
jag skulle säga när jag kom inklampandes
där för sent med en arg och trött bebis på armen.

Men när vi kom fram var det alldeles öde...
Det var visst inte någon mammagrupp,
lite typiskt mig får jag väl erkänna!

Nä, nu ska jag mumsa glass som smält alldeles
lagom mycket (om inte all hunnit bli uppäten;))
sen ska jag traska över till andra soffan
och goshögen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar