lördag 30 april 2011

Lördagsmorgon

Klockan 6 öppnades den lillas bå ögon
och han & jag gick ut till tv-rummet.
Var ju inte så mycket mer än barnprogram (kattprogram?)
att välja på! Didde satt och plockade med sina små
händer i sin babysitter, Tintin låg och
sov i soffan och jag satt vid datorn och
förde över bilder från kameran...


Sen när jag tittade upp så kollade katten på tv:n
mycket intresserat..



Så kollade jag ner på bebisen,
han var också väldigt inne i tv:n!



Men det är klart,det såg
onekligen ut att vara spännande där!!!!
Hur skulle det gå liksom?
Skulle lejonet klara sig???



Sen blev det en promenad till ett café
och en frukost ute i solen,
inte helt fel!!

Nu är iofs den här bilden från förra helgen
då vi visst också råkade göra det samma ;)
(fast då var det liiite varmare)




3 kommentarer:

  1. verkar som ett rafflande program ;)

    SvaraRadera
  2. SV: Tack, va roligt att höra :)
    Hoppas ni haft en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mina katter är inte så intresserade av att titta på TV, däremot sätter de sig gärna framför TV:n så vi måste titta på dem istället…

    Tja, jag har en liten mjölkningshörna här i soffan där jag tillbringar de flesta av dagens timmar...

    SvaraRadera