fredag 21 januari 2011

Pysseli-pyssela



Vad var det där för ord nu då!? :D
Idag är det lite pyssel här i vardagsrummet,
hoppas det här lyckas bättre än "uppiffningen" av Sov gott!!
Den skulle ha blivit prickig och jag såg framför mig hur fint det skulle bli!
Sen började jag.... Vilket jobb för det första!!!
och hallå, vad... prickigt det blev!! (fast jag bara gjort s:et)
Så fram med sprayburken och ut på balkongen!!
Vips så var orden helsvarta =)

Jaja väggen är ju vit så nu kommer den ju synas iallafall,
för i helgen ska den upp!!




1 kommentar:

  1. Vad fint!
    jag längtar så efter att pyssla i barnkammaren!

    Jag är lite besatt va magar nu. När jag var på vattengympan i torsdags var jag förstås tvungen att spana in allas magar ordentligt, jämföra storlekar, navlar och allt. Och vart jag än går ser jag gravida, för att inte tala om alla barnvagnar! Dem måste jag förstås också kolla in, se vilka modeller och märken folk har. Haha, man har fått sig lite nya hobbies på sistone!

    SvaraRadera