onsdag 26 januari 2011

En spännande dag




på bild: en figur i mobilen över spjälsängen,
namn okänt (för mig iallafall)


Trött och lite lat är vad jag är den här veckan,
men alla säger ju: Passa på att vila nu!
-Okej då

Nähä, om jag skulle gå och köpa några
avokado till soppan ikväll?
Tror jag ska sätta igång tvättmaskinen med!
Vips, så händer en massa saker här!!?
(intressanta är dom med)

Vad ska hända här näst liksom??

Kanske stänger datorn av sig själv t.ex,
det händer ibland!
(kan det betyda att den är på för mycket kanske?)


3 kommentarer:

  1. Retar ihjäl mig på det där; passa på att vila nu! Eh, som om man kunde konservera sömn och by the way vila med en enorm mage ;)

    Hittade dig genom Fifi; kul blogg =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är nog bra att du latar dig nu, sen lär det ju bli full rulle!

    Lite spännande också att när du går upp på morgonen vet du inte om du kommer att gå och lägga dig i din säng på kvällen eller om du kommer att kvida i en sjukhussäng då :)

    SvaraRadera
  3. SV: Tack va gullig du är :)
    Ja det hade man velat ha! Därför jag tänker på vad som kan vara kul för henne att se när hon blivit äldre som man själv kanske inte fått :) Har dokumenterat som en galning hela graviditeten hehe...

    SvaraRadera