måndag 31 januari 2011

Äppelpaj, Yedoro Wot och blöjor


Det var en snabb sammanfattning av helgen i tre ord.
Äppelpajen intogs efter en liten promenad i våra "blivande hemtrakter",
den var alldeles förfärligt god och cafeét var mycket mysigt :)



På kvällen åkte vi in till Saltmätargatan och åt på
en etiopisk restaurang och jadå,
det var alldeles förfärligt gott där med!!! (och starkt;))
Sen somnade vi mätta och nöjda!

Kvällen därpå handlade vi något vi aldrig handlat förrut,
nämligen ett liiitet paket med något liiitetlitet i...
Knasigt, t.o.m blöjor är spännande att handla!?





1 kommentar:

  1. Men åh, vilken lite blöja, jag smälter!

    Haha, jag blev så jäkla förvånad när jag faktiskt kände mig berusad av ölen! Mina vänenr hade köpt en till öl till mig, men jag vågade inte dricka den också, haha!

    SvaraRadera