fredag 29 april 2011

Nähä...


Bebisen tyckte inte det var alls så kul att
vara på en filt ute i det sköna vädret...
Så då gick vi en sväng till OK och jag köpte mig
en glass och promenerade lite, efter lite sprattel
och småpippel så somnade den lilla herren igen..
..tills vi kom in i mataffären, då vaknade han och
tyckte inte det var så mycket roligare där!
Så vi traskade hem igen och nu sitter den lilla i
sin babysitter och tittar på konståkning(!?)
och jag passar på och plocka lite inför helgen
och kikar ut på det fina vädret ibland...


Hmmm, vad jag lärt mig idag:

Är det fint väder, passa på att vara ute
när Didrik har sin lååånga sovstund!! haha


2 kommentarer:

  1. Jag har lärt mig att våra långpromenader blir trevligast om de påbörjas strax efter lunchtid, om vi kommer iväg senare på dagen blir det lätt lite gnälligt...

    SvaraRadera
  2. Hihi. Ja J placerade vi framför vårt akvarium ibland har jag för mig...

    SvaraRadera