onsdag 2 februari 2011

Barnmorskebesök idag


Kommer vi gå på det nästa inplanerade besöket?
Den 17:e februari

Iallafall så fick vi reda på att vi inte behöver vänta längre än
till 24: februari, för då sätts det igång om
det inte hänt något innan dess!

Annars då?
Blodtrycket var bra och magen hade växt lite till,
men fixerat sig hade han inte gjort nu heller så
jag får vara flåsis lite till!

Gjorde en egen vägning med innan vi blev uppropade,
+ 1 kilo sen förra gången (2 veckor sen)

Som tur var hade jag kameran i väskanPelle tog
ett kort på mig och barnmorskan som du ser här nedanför ;-)
Hon blev så glad att hon vinkade till kameran,
medans jag bara låg där och var... alldeles jättesnygg :D




5 kommentarer:

  1. haha, vilken fin bild! :)

    SvaraRadera
  2. vilken underbar bild!

    Skönt att ha fått ett "slutdatum" för graviditeten?!

    SvaraRadera
  3. Underbar bild =)
    Hahaha, klart att du var drop dead gorgeous ;)

    SvaraRadera
  4. Himla fin blogg det här! kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni inte behöver gå på nästa besök! Eller bli igångsatta... Jag är lite rädd för det faktiskt, jag vill liksom att det ska ske naturligt.... Min bebis är fixerad och jag känner at lite "mensvärk" då och då, men vi får se om det betyder nåt eller ej.

    Ja, Fällfors känner jag till! Ligger bara ett par mil härifrån. Min mamma är uppvuxen i en by någon mil därifrån (Blåfors), så vi har varit där flera gånger. Mamma och hennes syskon har behållit huset som sommarstuga så där är man ibland också :)

    SvaraRadera